יום ראשון, 19.05.2024 שעה 15:53

פאר בשמינית גמר סידני, הפסדים לאובזילר וסלע

הטניסאית הבכירה של ישראל גברה על פדאק, סלע הפסיד לבהנטו. אובזילר נוצחה על-ידי גולובין ואמרה ל-ONE: "עכשיו צריך לצבור כוח לאליפות אוסטרליה"

|
שחר פאר. כבר בשמינית הגמר (רויטרס)
שחר פאר. כבר בשמינית הגמר (רויטרס)
ניצחון אחד ושני הפסדים - זה המאזן של הטניס הישראלי הבוקר (שני) כששלושת טניסאינו הבכירים עלו אל מגרשי טורנירי ההכנה לאליפות אוסטרליה.

שחר פאר ששמרה בדירוג החדש שפורסם היום, על מקומה ה-17 בעולם, ניצחה כצפוי את יוליאנה פדאק האוקראינית המדורגת 119 בעולם, 3:6 ו-2:6. ציפי אובזילר, 79 בדירוג החדש, שנכנסה ברגע האחרון כ"לאקי לוזר" לטורניר היוקרתי - נוצחה ע"י המדורגת 13 בעולם, טטיאנה גולובין הצרפתיה, 2:6 ו-3:6.

דודי סלע, המחבט הישראלי הבכיר בין הגברים, לא הצליח לנצל נקודות שבירה רבות והפסיד לצרפתי ג'וליאן בהנטו המדורג 68 בעולם, בסיבוב הראשון של טורניר אוקלנד, 4:6 ו-6:7.

פאר עלתה לשמינית הגמר בסידני
שחר פאר עלתה לשמינית גמר טורניר סידני כשניצחה את יוליאנה פדאק האוקראינית 3:6 ו-2:6. פאר תתמודד בשמינית הגמר של הטורניר מול המדורגת שניה בעולם, סבטלנה קוזנצובה הרוסיה. פאר פתחה עם 0:3 מהיר, שהמשיך ל-1:4, 2:5 ו-3:6 בסיום המערכה הראשונה.

במערכה השניה פאר שברה מיד בהתחלה ל-0:1, אך נשברה בפעם הראשונה במשחק ל-1:1. פדאק חיזקה את מעמדה כשעלתה ליתרון 1:2, אך שחר חזרה למערכה עם חמישה משחקונים רצופים ליתרון וסגרה את המשחק עם 2:6 תוך שעה וארבע דקות.

אובזילר נכנסה כלאקי לוזר בסידני והפסידה לגולובין
ציפי אובזילר שאתמול פרשה חולה ממשחק סיבוב המוקדמות המכריע לעליה לטורניר סידני, נכנסה בכל זאת כ"לאקי לוזר" לטורניר היוקרתי במקום חולה אחרת, נטלי דשי. אובזילר עלתה לשחק מול טטיאנה גולובין הצרפתיה, המדורגת 13 בעולם, ונוצחה 2:6 ו-3:6.



גולובין רצה ל-0:5 בפתיחת המערכה הראשונה ואז נכנסה אובזילר למשחק, שמרה ושברה ל-2:5 אך המדורגת 13 בעולם סגרה את המערכה ל-2:6. בפתיחת המערכה השניה המשחק הפוך לצמוד. אובזילר שמרה על ההגשות שלה עד ל--2:2.

גולובין שמרה על ההגשה ל-2:3, אולם אז הצליחה לשבור את אובזילר ל-2:4, במשחקון הבא אובזילר נתנה פייט, אך הצרפתיה שמרה ל-2:5. אובזילר נלחמה גם בשני המשחקונים האחרונים שהיו צמודים, אך הצרפתיה סגרה את המשחק עם 3:6, במשחק שארך שעה ושתי דקות.

"התחלתי לאט ולא טוב"- אמרה אובזילר ל-ONE אחרי המשחק, "אחרי כמה משחקונים העלתי את הרמה אבל זה לא היה מספיק בכדי לנצח. עכשיו אני צריכה לנוח ולצבור כוח מחודש לאליפות אוסטרליה. בסה"כ היו לי ארבעה משחקי הכנה וזה טוב".

היכנסו לבלוג המיוחד של ציפי אובזילר מסידני: "יום בחיי טניסאית"

סלע נוצח בסיבוב הראשון באוקלנד
דודי סלע לא הצליח להשיג ניצחון ATP ראשון ב-2008 כשנוצח ע"י המדורג 68 בעולם, ג'וליאן בנהטו מצרפת, בסיבוב הראשון של טורניר אוקלנד, 4:6 ו-6:7. הצרפתי פתח עם שבירה ועלה ל-0:2, סלע הצליח לשבור בחזרה ל-3:3 אבל בנהטו שבר שוב ל-4:5 והגיש בקלות למערכה.


דודי סלע. ממשיך לחפש ניצחון ATP ראשון ב-2008
דודי סלע. ממשיך לחפש ניצחון ATP ראשון ב-2008

במערכה השניה שוב ברח בהנטו עם שבירה ל-1:3, סלע שוב השווה ולבסוף הגיעה המערכה לשובר שוויון לאחר שסלע פספס נקודת מערכה לטובתו. בשובר השוויון בנהטו שלט, ניצח 3:7 ושלח את סלע לשבוע הכנות לאליפות אוסטרליה הפתוחה.

בסך הכל החמיץ סלע 12 נקודות שבירה מתוך ה-14 שהיו לו המשחק, בעוד הצרפתי מנצל 3 מתוך ה-6 שלו וזה אולי הנתון הסטטיסטי שהכריע את המשחק שנמשך שעה וארבעים דקות.

"דודי לא שיחק טוב היום", אמר ל-ONE מאמנו של סלע, יואב שב אחרי המשחק, "אבל בכל זאת נלחם וניסה לתת הכל, היו מספר הזדמנויות שלא נוצלו גם בגלל שבנהטו שיחק מצוין טוב בנקודות השבירה לרעתו. אני מאמין שבאוסטרליה דודי ישחק טוב יותר אחרי כל הלקחים שנלמדו בשבועיים האחרונים".

ירידה של 2 שלבים לסלע
בדירוג הגברים החדש שהתפרסם הבוקר, יורד דודי סלע שני שלבים למקום ה-66 בעולם. הראל לוי שיחל בעוד כמה ימים את מוקדמות אליפות אוסטרליה, עולה שלב ל-160.נועם אוקון שישחק אף הוא במוקדמות במלבורן, צונח 42 שלבים למקום ה-288 בעולם לאחר שלא הצליח להגן על הנקודות שלו בצ'לנג'ר ניו קלדוניה.



אמיר ווינטרוב עולה שלביים ל-332, דקל ולצר עולה שלביים למקום ה-407 ואלו עידו מרק עולה שלושה שלבים למקום ה-714 בעולם. בדירוג הזוגות שומרים אנדי רם ויוני ארליך על המקום ה-18 המשותף שלהם לאחר חצי הגמר בטורניר אדלאייד.

הראל לוי שהגיע לחצי גמר טורניר צ'נאי בהודו ביחד עם רג'יב רם, עולה שמונה שלבים למקום ה-75 בעולם. דודי סלע עולה באותו דירוג 43 שלבים למקום ה-246 בעולם בזוגות אחרי רבע הגמר עם סימונה בוללי באדלאייד.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */