יום חמישי, 18.04.2024 שעה 07:54

שחקני מכבי ת"א חוגגים את השער השני הערב (גבע תלם)

מכבי ת"א חזרה לנצח אחרי 1:2 מול מכבי פ"ת

בצל עסקת מכירת מכבי, יוסי שבחון עם צמד העניק לצהובים ניצחון חשוב. קדוסי כבש לפ"ת, במשחקו האחרון של עומר גולן. אוהדי מכבי קראו: "לוני הביתה"

יום שבת, 15/12/2007, 19:30אצטדיון בלומפילדליגת העל - מחזור 13
מכבי פ"ת
שער אוהד קדוסי (36)
הסתיים
2 1
שופט:
שער יוסי שבחון (26)
שער יוסי שבחון (57)
מכבי ת"א
ליגת העל 07-08
6723-6133בית"ר ירושלים1
5824-4033מכבי נתניה2
5634-4333עירוני ק"ש3
5529-3533בני סכנין4
4727-3833מכבי חיפה5
4143-4333מכבי ת"א6
4140-3533הפועל ת"א7
3952-3633מ.ס אשדוד8
3843-3133בני יהודה9
3739-2833מכבי פ"ת10
3754-3733הפועל כפ"ס11
3051-3233מכבי הרצליה12
לוח משחקים
  • עירוני ק"ש
  • 0 - 0
  • בני סכנין
  • בני יהודה
  • 2 - 0
  • הפועל כפ"ס
  • מכבי נתניה
  • 0 - 0
  • מכבי הרצליה
  • מכבי חיפה
  • 0 - 3
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • 1 - 2
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • 0 - 1
  • הפועל ת"א
הרכבים וציונים
 
 
בצל עסקת מכירת מכבי ת"א לאיש העסקים, אלכס שניידר, חזרו הצהובים למסלול הניצחונות לאחר שגברו 1:2 על מכבי פ"ת, במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל, לעיני 7,500 צופים בבלומפילד.

יוסי שבחון היה הכוכב של מכבי והעניק לה את הניצחון עם צמד נפלא. בדקה ה-26 בעיטה אדירה של הקשר נתנה לחניכיו של ניר לוין את היתרון, אבל עשר דקות בלבד לאחר מכן השווה אוהד קדוסי לפ"ת ובסיומה של המחצית הראשונה תיקו 1:1.

מכבי ת"א חזרה למחצית השניה עם כוחות מחודשים, רודי חדד עם מסירה מושלמת מצא את יוסי שבחון שמקרוב כבש בפעם השניה במשחק והקפיץ את אלפי האוהדים הצהובים ביציעים, 1:2 למכבי ת"א שחוזרת לנצח. הקבוצה פתחה פער של 3 נקודות מהקו האדום לפני הפגרה בה מתוכננים שינויים במכבי.

לפני המשחק המשטרה מנעה מאוהדי מכבי ת"א להכניס חלק מהכרזות כנגד לוני הרציקוביץ' ורוני מאנה. זה היה משחקו האחרון של עומר גולן במדי פ"ת לפני שהוא עוזב את הקבוצה כדי לשחק בלוקרן הבלגית.

אוהדי מכבי פ"ת הכינו לגולן הפתעה - חולצה שמקדימה מתנוססת תמונתו ורשום "הלב כחול" ומאחורה רשום "כי סמלים לא שוכחים".

מחצית ראשונה
בפתיחת המשחק, מכבי ת"א ניסתה ללחוץ אך הצהובים איבדו בדקה השלישית את הכדור במרכז המגרש. אוהד קדוסי השתלט על הכדור, דהר קדימה והשאיר מאחור את כל ההגנה של מכבי, אך לפני שהוא הצליח לבעוט יבריץ', שיצא נהדר, הצליח להדןף את הכדור עם הרגליים.

ניר לוין עמד על הקווים עצבני כשקבוצתו לא הצליחה לצאת להתקפות מסודרות בדקות הראשונות של המשחק בבלומפילד. בדקה התשיעית מכבי ניסתה לתקוף, ארז מסיקה ניסה להכניס כדור עומק לחלוצים אבל אוהד כהן, שוער פ"ת, היה במקום.


רוני מאנה עם פיני שרון ביציע בבלומפילד (ניר בוקסנבאום)
רוני מאנה עם פיני שרון ביציע בבלומפילד (ניר בוקסנבאום)

שלוש דקות לאחר מכן, הצהובים ניסו לתקוף מהאגף השמאלי כשאורי שטרית וארז מסיקה החליפו מסירות אבל גם ההתקפה הזו נעצרה ע"י ההגנה של פ"ת. בדקה ה-13 מבצע אישי מצוין של רודי חדד הניב את הבעיטה הראשונה במשחק לעבר המסגרת.

הצרפתי של מכבי קיבל את הכדור מחוץ לרחבה, חדד ברח ממגנו ועם רגל ימין שלח בעיטה נפלאה שסחטה עצירה עוד יותר יפה מאוהד כהן. מהצד השני אוהד קדוסי החמיץ הזדמנות לעלות את פ"ת על לוח התוצאות. חלוץ פ"ת קיבל כדור ארוך שהשאיר אותו באחד על אחד מול יבריץ'. קדוסי מקרוב בעט הישר לרגליו של יבריץ'. עוז יפרח הגיע לריבאונד והרחיק לקרן.


הקהל של מכבי ת"א מציג את דעתו על פרשת רוני ולוני (ניר בוקסנבאום)
הקהל של מכבי ת"א מציג את דעתו על פרשת רוני ולוני (ניר בוקסנבאום)

בדקה ה-22 הגנת מכבי חלמה והותירה לשני שחקנים של מכבי פ"ת להחליט ביניהם מי יבעט לשער. סולי צמח לאחר שקיבל כדור ממחצית המגרש של פ"ת, רץ קדימה ומאגף השמאלי החליט למסור לקדוסי בצד השני במקום לבעוט. קדוסי פעם נוספת חיפש את המסגרת אבל בעט רק מעל לרשת.

שתי דקות לאחר מכן, רביד גזל עלה להתקפה של מכבי, מסר לחדד בימין, הצרפתי מ-15 מ' שלח את הכדור ליציע של אוהדי מכבי מאחורי השער של כהן.

דקה 26, 0:1 למכבי ת"א: יוסי שבחון בשער מדהים הצליח להקפיץ את אלפי האוהדים הצהובים ביציעים בבלומפילד. מכבי המשיכה לתקוף ואחרי מספר דקות של לחץ על שערה של פ"ת, הצליחה מכבי גם לעלות ליתרון. שבחון השתלט על הכדור, השאיר מאחור את שחקני פ"ת ומעשרים מ' שלח פצצה שהרעידה את השער של אוהד כהן. ניר לוין סוף סוף נשם לרווחה אחרי 26 דקות.


יוסי שבחון חוגג את שער היתרון של מכבי (ניר בוקסנבאום)
יוסי שבחון חוגג את שער היתרון של מכבי (ניר בוקסנבאום)

מכבי פ"ת ניסתה להתאושש לאחר השער שספג ובדקה ה-33 זכתה לכדור חופשי מצד ימין, כ-25 מ' משערה של מכבי. פסר לקח את הבעיטה החופשית אבל שלח את הכדור לידיו של יבריץ'.

דקה 36, 1:1 בבלומפילד: עשר דקות בלבד החזיק היתרון של מכבי ת"א. אוהד קדוסי אחרי מספר הזדמנויות הצליח לבסוף להכניע את שוערה של הצהובים, יבריץ'. שיתוף פעולה מצוין בין שני החלוצים של פתח-תקוה הניב את שער השיוויון. עומר גולן ברחבת מכבי מסר לקדוסי שמקרוב הפעם לא פספס והקשית את הכדור הישר לרשת.


אוהד קדוסי חוגג על רקע ניר לוין הלוגם מהמים (ניר בוקסנבאום)
אוהד קדוסי חוגג על רקע ניר לוין הלוגם מהמים (ניר בוקסנבאום)

מכבי ת"א יצאה להתקפה בהנהגתו של יוסי שבחון בדקה ה-41, כובש השער של הצהובים התקדם עם הכדור וניסה לשלוח את עזרן לאחד על אחד מול כהן, אבל גם הפעם הגנת פ"ת היתה במקום כדי לעצור את ההתקפה הצהובה.

לפני השריקה למחצית מכבי ניצלה אחרי שעומר גולן בנגיחה פספס במעט את המסגרת אחרי קרן של פתח-תקוה. בתום המחצית הראשונה 1:1 בבלומפילד.


יבריץ' עוצר את אוהד קדוסי (גבע תלם)
יבריץ' עוצר את אוהד קדוסי (גבע תלם)

מחצית שניה
2 דקות מפתיחת המחצית השניה, הגיעו הצהובים להזדמנות ברחבה של מכבי פ"ת. יוסי שבחון מסר מצוין לארז מסיקה אבל הקשר הצהוב התמהמה עם הכדור ובמקום לבעוט חיפש שחקן נוסף ברחבה של פ"ת. הכדור של מסיקה הגיע להגנה של האורחים, שבלי קושי הרחיקה.

מכבי פתחה היטב ובדקה ה-52 שיתוף הפעולה בין חדד ועזרן כמעט והניב את השער השני של הצהובים. חדד פרץ מצוין מימין ומסר לעזרן ברחבה. החלוץ מקרוב בעט חלש ליד השער. דקה לאחר מכן העניינים התחממו כשניצן דמארי ורודי חדד התנגחו, אך השופט השאיר את הכרטיסים בכיס.


רודי חדד עובר את קובי גנון בבלומפילד (ניר בוקסנבאום)
רודי חדד עובר את קובי גנון בבלומפילד (ניר בוקסנבאום)

דקה 57, 1:2 למכבי ת"א: האוהדים הצהובים חגגו ביציעים בפעם השניה במשחק אחרי שיוסי שבחון כבש את השני של מכבי ואת השני שלו. רודי חדד הגיח מימין, הגביה נהדר לצד השני לעברו של שבחון שנשאר לא מכוסה. הקשר הצעיר בנגיחה מדויקת מקרוב הכניע את אוהד כהן והעניק למכבי את היתרון.

מכבי המעודדת מהשער השני ניסתה להמשיך וללחוץ, רביד גזל לקח כדור במרכז המגרש ומצא את יניב עזרן בצד ימין. חלוץ הצהובים שלא נגע בכדור כמעט לאורך המשחק, עשה סיבוב במקום וניסה למצוא עמדת בעיטה, אך הכדור ששלח היה חלש ולא מדוייק.


שחקני מכבי מאושרים אחרי שער הניצחון (גבע תלם)
שחקני מכבי מאושרים אחרי שער הניצחון (גבע תלם)

בדקה ה-69 סידר רודי חדד מצב נפלא ליניב עזרן אבל חלוץ מכבי ת"א פשוט לא היה במשחק. הצרפתי חטף כדור, דהר קדימה ושלח כדור מצוין לחלוץ הצהובים אבל עזרן בעט לא מדוייק וסחט הדיפה נוספת מאוהד כהן. שתי דקות לאחר מכן, עזרן ניסה לתקן כשבעט מחוץ לרחבה, אוהד כהן היה במקום.

מכבי ת"א ירדה לאחור כדי לשמור על היתרון אבל החבורה של פביאן לא ניצלו זאת כדי להגיע למצבים ליד שערה של מכבי. בדקה השמונים ניסה דירסאו להכניס כדור לרחבת מכבי אבל ההגנה הצהובה היתה צפופה ולא איפשרה להתקפת פ"ת להגיע לכדור.


רביד גזל וחאבייר דירסאו מתעמתים (גבע תלם)
רביד גזל וחאבייר דירסאו מתעמתים (גבע תלם)

יוסי שבחון היה קרוב לכבוש בפעם השלישית במשחק לאחר ששלח כדור אדיר אבל הפעם הקשר פספס את המסגרת אבל זה לא מנע מאוהדי מכבי לחגוג ביציעים לפני ששמעו את השריקה לסיום.

מכבי עשתה את העבודה וחזרה לנצח, הפעם 1:2 על פ"ת, אחרי שהניצחון האחרון של הצהובים היה מול מכבי הרצליה. החבורה של ניר לוין פותחת פער של 3 נקודות מהקו האדום.


צפו בתגובות לניצחון מכבי ת"א

מכבי ת"א: דראגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', עוז יפרח, אורי שטרית (עומרי רון, 77), ז'וזה רמאליו (משה מישאלוף, 73), רביד גזל, יוסי שבחון, ארז מסיקה, רודי חדד (שירן ייני, 80) ויניב עזרן.

מכבי פ"ת: אוהד כהן, נאור פסר, מוראד מגמאדוב, ניצן דמארי, קובי גנון, חאבייר דירסאו, בלסינג קאקו, סולי צמח (דני פרדה, 64), לירן כהן, עומר גולן ואוהד קדוסי (דובב גבאי, 64).

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת