יום חמישי, 18.04.2024 שעה 18:29

גל אלברמן חוגג בבלומפילד (ניר בוקסנבאום)

אלברמן וליאני סידרו לבית"ר 0:3 בבלומפילד

מחזור 12 בליגת העל: קשר האלופה כבש צמד בניצחון על בני יהודה. השופט פסל שער חוקי למארחים והרחיק שלא בצדק את בלדוט. הפסד שביעי רצוף לזהובים

יום ראשון, 09/12/2007, 20:50אצטדיון בלומפילד - 6500 צופיםליגת העל - מחזור 12
בית"ר ירושלים
פנדל עידן טל (45)
שער גל אלברמן (74)
שער גל אלברמן (82)
הסתיים
0 3
שופט: לירן ליאני
כרטיס אדום אסי בלדוט (45)
בני יהודה
ליגת העל 07-08
6723-6133בית"ר ירושלים1
5824-4033מכבי נתניה2
5634-4333עירוני ק"ש3
5529-3533בני סכנין4
4727-3833מכבי חיפה5
4143-4333מכבי ת"א6
4140-3533הפועל ת"א7
3952-3633מ.ס אשדוד8
3843-3133בני יהודה9
3739-2833מכבי פ"ת10
3754-3733הפועל כפ"ס11
3051-3233מכבי הרצליה12
לוח משחקים
  • מ.ס אשדוד
  • 0 - 0
  • מכבי ת"א
  • מכבי הרצליה
  • 3 - 1
  • עירוני ק"ש
  • הפועל כפ"ס
  • 0 - 0
  • מכבי פ"ת
  • בני סכנין
  • 1 - 1
  • מכבי חיפה
  • הפועל ת"א
  • 1 - 0
  • מכבי נתניה
  • בני יהודה
  • 3 - 0
  • בית"ר ירושלים
הרכבים וציונים
 
 
בית"ר ירושלים השיגה הערב (ראשון) את ניצחונה ה-9 העונה, לאחר שגברה 0:3 על בני יהודה במסגרת המחזור ה-12 של ליגת העל.

חניכיו של יצחק שום רצו להישאר בלתי מנוצחים ולפתוח את הסיבוב השני ברגל ימין, כשמנגד הזהובים, עם יעקב אסייג על הקווים, ניסו לקטוע רצף של 6 הפסדי ליגה רצופים ולעלות אל מעל הקו האדום.

המארחים, בהנהגתם של אלי ביטון ואלירן עטר, פתחו נהדר את המשחק וסיכנו לא פעם את שערו של טברטקו קאלה. בדקה ה-14 כמעט ועלתה בני יהודה ליתרון לאחר שכדור של משה ביטון פגש את המשקוף ונחת על קו השער.

האלופה השתפרה ככל שהתקדם המשחק ובדקה ה-45 זכתה לכדור עונשין, לאחר ספק הכשלה של אסי בלדוט על עמית בן שושן. קפטן הזהובים הורחק באדום מפוקפק ע"י השופט, לירן ליאני ועידן טל כבש מהנקודה הלבנה את שערו השלישי העונה.

בדקה ה-70 קופחו הזהובים לאחר ששער עצמי של דוד אמסלם נפסל בטענת נבדל בלתי מוצדקת, האלופה ניצלה זאת וכבשה את השני שלה, לאחר שער מ-5 מטרים של גל אלברמן. 8 דקות לסיום השלים אלברמן צמד אישי ונגח את השלישי של הירושלמים מול הקבוצה המפורקת של יעקב אסייג.

בעקבות התוצאה עלתה בית"ר ירושלים ל-30 נקודות והגדילה את יתרונה מהשניה מכבי נתניה ל-7 נקודות. בני יהודה נותרת מתחת לקו האדום עם 8 נקודות.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בקצב מצויין: כבר בדקה הראשונה ניסה רומולו את מזלו בבעיטה מחוץ לרחבה אך איינוגבה קלט ללא בעיות. דקה מאוחר יותר היתל משה ביטון בהגנה הירושלמית והשאיר כדור לאלירן עטר שבעט חזק ובסיבוב, אך קאלה התמתח והדף. עוד דקה עברה ושוב היה זה רומולו שהפעם התרומם מעל הגנת המארחים ונגח ליד העמוד של איינוגבה.


צפו בתגובות מבלומפילד

בדקה ה-6 ספק הוכשל דרק בואטנג על סף רחבת הזהובים, לירן ליאני לא התרשם והוציא לקשר הגנאי את הכרטיס הצהוב. דקותיים מאוחר יותר הוביל עוז ראלי התקפה מתפרצת של בני יהודה אך הוכשל בגסות ע"י אריק בנאדו, שראה גם הוא צהוב.

בני יהודה המשיכה בפתיחה הטובה שלה למשחק ובדקה ה-11 בעט קובצ'ביץ' כדור חזק מ-20 מטרים, אך קאלה הדף ללא בעיות. מנגד, עידן טל איים גם הוא לראשונה על השער ושיחרר כדור אדיר מ-25 מטרים, שפיספס בחצי מטר את המסגרת.


אימורו לוקמן וגל אלברמן במאבק על הכדור (ניר בוקסנבאום)
אימורו לוקמן וגל אלברמן במאבק על הכדור (ניר בוקסנבאום)

דקה 14 - בני יהודה פוגשת את המשקוף: הזדמנות ענקית לזהובים, שכמעט עלו ל-0:1. אלי ביטון ניער את שמעון גרשון בקלילות והוציא כדור נהדר לרחבה, משה ביטון בעט מחמישה מטרים כדור שפגע במשקוף ונחת על הקו - מזל גדול לאלופה.

לאחר דקות טובות של הזהובים הגיעה בית"ר ירושלים להזדמנות משלה, לאחר שגל אלברמן השאיר כדור טוב למיכאל זנדברג שבעט שטוח, אינוגה שוב היה במקום והדף בקלות. בדקה ה-28 עוד הזדמנות של זנדברג, שניצל טעות של זאב חיימוביץ', נותר לבדו מול איינוגבה ובעט טוב, אך ה"חתול המעופף" שוב הציל את בני יהודה.


עידן טל ברגע של מאמץ. העלה את הירושלמים ליתרון בדקה ה-45 (ניר בוקסנבאום)
עידן טל ברגע של מאמץ. העלה את הירושלמים ליתרון בדקה ה-45 (ניר בוקסנבאום)

לאחר דקות של רגיעה הגיעו המארחים לעוד הזדמנות נהדרת לעלות ליתרון - אלי אברבנל הגביה כדור נהדר לעברו של אלירן עטר, החלווץ המוכשר הניח לעוז ראלי, שבעט מ-18 מטרים ליד העמוד. המארחים המשיכו לתקוף ו-9 דקות למחצית מצא עוד כדור של אברבנל את ראשו של אימורו לוקמן שנגח טוב, אך קאלה עצר.

בדקה ה-42 ספג אלירן עטר את הכרטיס הצהוב לאחר שתיקל את יואב זיו בצורה חזקה. מגן בית"ר ירושלים נזקק לטיפול רפואי, אך התאושש כעבור מספר רגעים. אלי ביטון המשיך להיות פעלתן באגף ימין ובדקה ה-43 ניער את דוד אמסלם ובעט כדור חזק לפינה הקרובה, שכמעט והפתיע את קאלה.


עמית בן שושן ברגע ההכשלה (ניר בוקסנבאום)
עמית בן שושן ברגע ההכשלה (ניר בוקסנבאום)

דקה 45 - בית"ר ירושלים עולה ל-0:1, אסי בלדוט מורחק באדום: על סף השריקה למחצית זכו האורחים לכדור עונשין מ-11 מטרים. רומולו הכניס כדור נהדר למיכאל זנדברג שהוציא רוחב, עמית בן שושן ספק הוכשל ע"י אסי בלדוט, אך ליאני מיהר להצביע על הנקודה הלבנה ולשלוף לקפטן הזהובים את האדום. את הפנדל לקח עידן טל, שזרק את איינוגבה שמאלה ובעט לפינה הימנית השטוחה ופנימה. שער קריטי לאלופה, שיורדת לחדרי ההלבשה ביתרון.


ליאני שולף לבלדוט את הכרטיס האדום (ניר בוקסנבאום)
ליאני שולף לבלדוט את הכרטיס האדום (ניר בוקסנבאום)

מחצית שניה
עם תחילת חציו השני של המשחק ביצע יעקב אסייג חילוף מאולץ, כשהכניס את סאלם אבו סיאם לעמדת המגן השמאלי היתומה, על חשבונו של אלירן עטר, שהיה לא רע בחצי הראשון. בדקה ה-52 ספג אימורו לוקמן את הכרטיס הצהוב לאחר שהכשיל בחריפות את גל אלברמן.

בדקה ה-60 הזדמנות נהדרת לבית"ר ירושלים: עידן טל מסר כדור מדוייק למיכאל זנדברג באגף שמאל, הקשר הוציא רוחב ועמית בן שושן הצליח איכשהו לבעוט מעל השער מ-8 מטרים, החמצה ענקית.


דלה איינוגבה. הניגרי נאלץ לעבוד קשה מול האלופה (ניר בוקסנבאום)
דלה איינוגבה. הניגרי נאלץ לעבוד קשה מול האלופה (ניר בוקסנבאום)

בדקה ה-66 ביצעו שני המאמנים חילופים: שום הכניס את חן עזריאל במקומו של עמית בן שושן ואילו שירזי צירף לכר הדשא את ז'וזה דוארטה על חשבונו של אלי ביטון.

דקה 70 - בני יהודה מקופחת: הזהובים הצליחו בתום לחץ אדיר להשוות את התוצאה, לאחר שכדור רוחב משה ביטון גרם לעירבוביה בתוך הרחבה, דוד אמסלם דחק לשערו שלו, אך הקוון הרים באופן תמוה דגל לנבדל ופסל את השער.


דוארטה מוחה בפני ליאני על פסילת השער. גרשון מודה לקוון (ניר בוקסנבאום)
דוארטה מוחה בפני ליאני על פסילת השער. גרשון מודה לקוון (ניר בוקסנבאום)

דקה 74 - בית"ר ירושלים עולה ל-0:2: הצהובים שחורים מצליחם לעקוץ ולהכפיל את התוצאה. מיכאל זנדברג הגביה כדור נהדר מאגף שמאל, אריק בנאדו בבעיטה אקרובטית אילץ את איינוגבה להתעופף ולהדוף, אך על הריבאונד השתלט גל אלברמן שבעט מ-5 מטרים פנימה.

דקה 82 - בית"ר עולה ל-0:3: בני יהודה התפרקה והאורחים ניצלו זאת בכדי לסגור את המשחק עם שער שלישי. כדור קרן של מילובן מירוסביץ' המחליף מצא את ראשו של גל אלברמן, שנגח לקרקע ופנימה בכדי להשלים צמד אישי במשחק. איינוגבה לא חף מאשמה בשער.


אלברמן חוגג צמד ענק מול בני יהודה (ניר בוקסנבאום)
אלברמן חוגג צמד ענק מול בני יהודה (ניר בוקסנבאום)

משה ביטון עוד הספיק לפגוש את המשקוף בפעם השניה במשחק, אך עד לסיום לא הצליחו הזהובים להשיג שער מצמק. בסיום, 0:3 לא משקף לבית"ר ירושלים.

בני יהודה: דלה איינוגבה, אלי אברבנל (יוסי רוזן, 76'), זאב חיימוביץ', יאיר אזולאי, אסי בלדוט (הורחק, 45'), הרוויה קובצ'ביץ', אימורו לוקמן, עוז ראלי, אלירן עטר (סאלם אבו סיאם, 46'), אלי ביטון (ז'וזה דוארטה, 66'), משה ביטון.

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, יואב זיו, אריק בנאדו, שמעון גרשון, דוד אמסלם, דרק בואטנג, גל אלברמן, עידן טל, מיכאל זנדברג (מילובן מירוסביץ', 76), אנטונלי רומולו , עמית בן שושן (חן עזריאל, 66').

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס