יום שישי, 19.04.2024 שעה 21:18
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

גרשון: אחרי זעזוע, או שמתפרקים או שמתחזקים

בלם בית"ר ניתח את בני יהודה לקראת המפגש הערב ב-20:50: "יהיה קשה יותר בגלל ששירזי התפטר". עזוז: "לא נותנים לנו סיכוי אך בכדורגל הכל אפשרי"

|
שמעון גרשון. צופה משחק קשה מול הזהובים
שמעון גרשון. צופה משחק קשה מול הזהובים
אחרי שני ניצחונות השבוע, בליגה על כפר סבא ובגביע הטוטו על מכבי פ"ת, תגיע בית"ר ירושלים הערב (ראשון) ב-20:50 למשחק מול בני יהודה עם ביטחון והרגשה שצריך להמשיך את המומנטום הטוב של השבוע האחרון.

"נגיע באווירה טובה ובמוראל גבוה לבלומפילד", אמר הבלם שמעון גרשון ל-ONE כשהוא מתייחס גם למצבה של היריבה: "אחרי שניצן שירזי התפטר, אמרתי שהולך להיות משחק עוד יותר קשה כי בדר"כ קבוצות שיש בהם זעזוע, או שהדברים מתפרקים או שמתחזקים. מה שנשאר לנו זה לבוא לעשות את העבודה שלנו, להיות טובים ונראה מה יהיה, בכל מקרה אני מאמין שהמשחק שם יהיה יותר קשה ממה שהוא אמור היה להיות".

סגל חסר עומד לרשותו של המאמן יצחק שום כשמלבד ברק יצחקי וכריסטיאן אלברז הפצועים, גם אבירם ברוכיאן לא יכלל בסגל של שומי למשחק. ברוכיאן שלא התאמן בימים האחרונים בגלל כאבים חזקים בגב התחתון יאלץ לצפות במשחק מהיציע ובבית"ר מקווים כי עד למשחק חצי גמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה השחקן יתגבר על הפגיעה בגבו.

לגבי טוטו תמוז המצב עדיין לא ברור, מצד אחד בבית"ר לא רוצים לסכן את השחקן שסובל מכאבים בקרסול ומצד השני החלוץ התאמן עם שאר השחקנים ולכן החלטה האם לכלול אותו בסגל תתקבל בהמשך. "תמוז בתמונה אבל עדיין לא התקבלה החלטה האם לכלול אותו בסגל, נהיה חכמים יותר", כך אמרו בבית"ר ירושלים.


אבירם ברוכיאן. לא יהיה בסגל (גיא בן-זיו)
אבירם ברוכיאן. לא יהיה בסגל (גיא בן-זיו)

בכל מקרה תמוז לא אמור לפתוח בהרכב ומי שישחק לצידו של אנטונלי רומולו בחוד הוא החלוץ עמית בן שושן. ליצחק שום יש כבר את ההרכב בראש אבל כהרגלו הוא לא תירגל את ה-11 שיפתחו באימון המסכם. המאמן ערך אסיפת קבוצה בה אמר לשחקנים: "שלא תטעו. בני יהודה יכולה לעשות לנו צרות, אל תזלזו בהם, אבל תזכרו שבסופו של דבר הכל תלוי בכם".

המגן הוותיק דוד אמסלם יפתח לראשונה העונה בהרכב הראשון במסגרת ליגת העל וישחק כמגן שמאלי במקומו של יואב זיו שיוסט לעמדת המגן הימני בעקבות היעדרותו של אלברז. בקישור צפוי שום להמשיך לתת את הקרדיט לרביעייה הקבועה שלו בתקופה האחרונה: דרק בואטנג, גל אלברמן, עידן טל ומיכאל זנברג.

בחוד, כאמור, ישתפו פעולה עמית בן שושן ואנטונלי רומולו. כ-3000 אוהדים של בית"ר אמורים ללוות את הקבוצה למשחק. אוהדי בית"ר מרוצים שסוף סוף הם לא צריכים לשלם מחיר גבוה במשחק חוץ כפי שקורה להם במשחקי חוץ מול הקבוצות הקטנות שמעלות את המחירים במשחקים מול בית"ר.


טוטו תמוז. לא רוצים לסכן אותו (גיא בן-זיו)
טוטו תמוז. לא רוצים לסכן אותו (גיא בן-זיו)

האוהדים רכשו כרטיסים ב-40 שקלים כחלק מהפיילוט שמתקיים בין בני יהודה להתאחדות לכדורגל בנוגע למכירת כרטיסים למשחקי הקבוצה.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, דוד אמסלם, שמעון גרשון, אריק בנאדו, יואב זיו, גל אלברמן, דרק בואטנג, עידן טל, מיכאל זנדברג, עמית בן שושן ואנטונלי רומולו.

איציק עזוז: "לא נותנים לנו סיכוי אבל בכדורגל הכל אפשרי"
כמעט 15 שנים אחרי שספג כשוער ביתר ירושלים שלושער מניקולאי קודריצקי שהלך לעולמו, בניצחונה של בני יהודה 3:1 ב-20.2.93 לעיני 45 אלף צופים באצטדיון ר"ג, יוביל יעקב אסייג את בני יהודה מהקווים מול האלופה.

אסייג משמש כמאמן זמני של הקבוצה עד שימצא מחליף לניצן שירזי שהתפטר וידריך את הכתומים בצוותא עם חזי שירזי, שלא יוכל לשבת על הספסל מכיוון שהורחק בבית הדין של ההתאחדות.


יעקב אסייג. ידריך את הכתומים במשחק הקצוות
יעקב אסייג. ידריך את הכתומים במשחק הקצוות

בני יהודה שמגיעה להתמודדות במשבר מקצועי עמוק ואחרי שישה הפסדים רצופים, ירדה הערב אל מתחת לקו האדום ותנסה לחולל בבלומפילד הפתעה גדולה מול הקבוצה של יצחק שום, כדי לעלות בחזרה לחוף המבטחים.

250 שוטרים ומאבטחים עליהם סוכם בפגישה החוזרת שנערכה ביום חמישי במרחב יפתח, ישמרו על הסדר. הקופות ייפתחו בשעה 17:00.

אימורו לוקמן שסובל מרגישות בברך, נטל חלק מלא באימון המסכם שקיימה הקבוצה וצפוי לפתוח. פצוע נוסף, הקשר תמיר כחלון שסובל ממתיחה בשריר הירך, התאמן חלקית והוא בספק להתמודדות. אסייג מתכנן לעלות מול בית"ר במערך 4-5-1 עם קישור מעובה וחלוץ בודד בחוד, משה ביטון. מסתמן כי הברזילאי המאכזב ז'וזה דוארטה, ישלם את מחיר ההפסדים האחרונים וירד לספסל.


ז'וזה דוארטה. צפוי לרדת לספסל
ז'וזה דוארטה. צפוי לרדת לספסל

מגן הכתומים, איציק עזוז אמר ל-ONE לקראת משחק הקצוות: "על הנייר לא נותנים לנו סיכוי לעשות משהו, אבל בכדורגל הכול אפשרי. נשתדל לעשות את המקסימום ואולי דווקא במשחק שאף אחד לא חושב שאנחנו יכולים לקחת נקודות ניקח ונצא מהמשבר".

בתום פגישה שהתקיימה אמש (מוצ"ש) בין ראשי חוג אוהדי בני יהודה לבין המנכ"ל, משה דמאיו, החליטו האוהדים להקפיא את פעולות המחאה שלהם נגד ההנהלה שהיו אמורות לכלול את החרמת המשחק מול בית"ר ירושלים.

כפיר עמר, מראשי חוג האוהדים אמר ל-ONE: "שמענו בפגישה שלדמאיו יש כוונות אמיתיות לפעול למען החזרת משחקי הבית לשכונה ולכן החלטנו להפסיק כרגע עם המחאה ולתמוך בקבוצה מהיציע".


איציק עזוז: "אולי דווקא נצא מהמשבר וניקח נקודות"
איציק עזוז: "אולי דווקא נצא מהמשבר וניקח נקודות"

בסיום האימון המסכם שקיימה הקבוצה הדליק הבלם יאיר אזולאי נר חמישי של חנוכה והשחקנים התכבדו בסופגניות. בשכונה הודיעו כי אחרי המשחק ישובו במלוא המרץ לעסוק במינוי מאמן, כאשר המועמדים הם ניר קלינגר, אלי כהן וגילי לנדאו.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, סלבר הודזיץ', זאב חיימוביץ, סאלם אבו-סיאם, אימורו לוקמן, יוסי רוזן, הרוויה קובצביץ', אסי בלדוט, עוז ראלי (אלי ביטון), משה ביטון.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */