יום שישי, 19.04.2024 שעה 15:11
לוח משחקים
  • רומא
  • 1 - 2
  • מילאן
  • אטאלנטה
  • 1 - 0
  • ליברפול
  • מארסיי
  • 0 - 1
  • בנפיקה ליסבון
  • ווסטהאם
  • 1 - 1
  • באייר לברקוזן

אנדרלכט בסכנת השעיה מגביע אופ"א

יריבת הפועל ת"א בשלב הבתים צפויה לעמוד לדין בעקבות התנהגות אוהדיה, שזרקו חפצים לעבר שחקני טוטנהאם. 21 דקות לטועמה בניצחון ליאז' 1:5

|
פרוטוס מאנדרלכט במהלך המשחק מול טוטנהאם. הבלגים במתח (רויטרס)
פרוטוס מאנדרלכט במהלך המשחק מול טוטנהאם. הבלגים במתח (רויטרס)
יריבת הפועל ת"א בשלב הבתים בגביע אופ"א, אנדרלכט, נמצאת בסכנת השעיה מהמפעל. הסיבה לכך היא התנהגות אוהדיה, שזרקו חפצים לעבר שחקני טוטנהאם האנגלית במשחק ביניהן אמש, שהסתיים בתוצאה 1:1.

"אנחנו עדיין מחכים לדו"ח מהשופט ומהמשלחת הרשמית, כך שאנחנו לא יכולים להחליט אם ננקוט בפעולה", אמר דובר אופ"א. "הדו"ח מגיע בדרך כלל 48 שעות לאחר המשחק, כך שנצטרך לחכות עד יום שני כדי לקבל החלטה".

שחקני טוטנהאם אמרו לתקשורת בארצם כי במהלך המשחק הושלכו למגרש. שחקן הספרס, דידיה זוקורה, אף נזקק לטיפול לאחר שאחד החפצים ככל הנראה פגע בו.

שוער טוטנהאם, פול רובינסון, אף מסר בסיום המשחק לשופט הרביעי חפץ מתכתי אותו אסף מהדשא.

הבלגים, שניצחו את הפועל ת"א 0:2 במסגרת שלב הבתים, נקנסו לאחר שהקהל שלהם התפרע במהלך משחק מול פנרבחצ'ה במוקדמות ליגת האלופות, מהן הודחו.

נכון לעכשיו, הפועל ת"א נמצאת במקום הרביעי מתוך חמש קבוצות כשנותר לה עוד משחק אחד, בבית מול אלבורג. לאדומים שלוש נקודות, ואילו לאנדרלכט, שבמקום השלישי, 5 נקודות. כזכור, 3 הראשונות מתוך 5 הקבוצות יעפילו לשלב הבא.



טועמה: "שמח שחזרתי לשחק"
סטנדרד ליאז' הביסה ללא תנאי את הזברות משרלרואה בשיעור 1:5 במגרשה הביתי ה"סקלסאן" שהיה כמובן מלא בכ-30000 אוהדים. סלים טועמה לא פתח בהרכבה של ליאז' בעקבות פציעה ממנה הוא מתאושש לאחרונה.

אקסל ויטסל, הכשרון המקומי הצעיר פתח את מסכת ההבקעות בדקה ה-24 בבעיטת עונשין מ-11 מטרים, וכעבור 4 דקות הכפיל דה-קמרגו את התוצאה, בחלוף עוד כעשר דקות נוספות הוסיף מרקוס, המגן הברזילאי את השער השלישי וסטנדרד ירדה למחצית ביתרון משמעותי של 0:3.

פתיחת המחצית השניה היתה המשך ישיר לסיום המחצית הראשונה כאשר הליאז'ואז'ים המשיכו בלחץ כבד שנשא פרי כאשר מילאן יובאנוביץ', החלוץ הסרבי המצויין כבש בדקה ה-50 את שערו השמיני העונה כדי להעלות את האדומים ל-0:4, בחלוף עוד תשע דקת הכפיל איגור דה-קמרגו את מכסת שעריו האישיים לצמד וה"סקלסאן" בטירוף כאשר היריבה השנואה משרלרואה מושפלת 0:5.



החלוץ האורח מוג'נגי ביה הצליח לצמצם את התוצאה ל-1:5 בדקה ה-66 כשכבש מקרוב. בדקה ה-69 חילוף בשורות האדומים מליאז' כאשר סלים טועמה מחליף את הקפטן סטיבן דפור.

עד לסיום הכניס טועמה עוד פעמיים את יובאנוביץ' פעמיים למצב של אחד-על-אחד מול השוער האורח, מצבים שלא נוצלו, ובדקת הסיום היה טועמה עצמו קרוב לכיבוש שעה שחלף על פני מגן והגיע לעימות מול השוער שהדף את הבעיטה שלו מקרוב, והתוצאה נשמרה, 1:5 בסיום לליאז' שעולה זמנית למקום הראשון בטבלה עד להשלמת המחזור מחר וביום ראשון.

טועמה אמר ל-ONE: "אני מאושר מאוד, כולם פה סביבי שמחים מאוד, אני שמח מאוד על הנצחון ובאופן אישי על העובדה שחזרתי לשחק ושותפתי במשך 21 דקות שבהן עשיתי כמה דברים חיוביים בהתקפה, במשחק בשבוע הבא בדנדר אני כבר מקווה לשחק יותר".

ורמוט: "מקווה להשתלב במשחק"
הערב יימשך המחזור כאשר גנק עם אליניב ברדה בחוד ההתקפה תצא למשחק חוץ קשה מאוד מול פ.צ. בריסל מתחתית הטבלה.



גנק שממוקמת במקום השישי בטבלה טרם פתיחת המחזור תנסה לחזור עם נצחון מהמגרש הקשה בבריסל, על מנת לנסות ולהתקרב לחבורת הצמרת. פ.צ. בריסל, המדורגת במקום החמישה-עשר עם 11 נק' עושה רושם של קבוצה שתיאבק כנגד הירידה עד למחזורי הסיום של העונה.

גנט בשורותיה משחק גילי ורמוט תעלה הערב למשחק שתוצאותיו יעניינו גם את עומר גולן, היות ותהיה זו קבוצתו החדשה (החל מחודש ינואר). הקבוצות צמודות בטבלה ערב המשחק ביניהן כאשר לגנט נקודה יותר עם 21 נק' וכל תוצאה במפגש הזה בהחלט אפשרית. גנט מעט מאכזבת העונה את אוהדיה שציפו ממנה להוות גורם בצמרת הטבלה, לוקרן לעומתה נמצאת באיזור שאותו היא מכירה מצויין משנים קודמות, מרכז טבלה.



ורמוט אמר ל-ONE: "אנחנו מאוד מקווים שנצליח לגבור על לוקרן בבית, יודעים שמצפה לנו משחק קשה אבל אנחנו חייבים לקחת את הנקודות על מנת להמשיך בתקופה הטובה שאנחנו נמצאים בה ולצאת לפגרה עם טעם טוב. באופן אישי אני מקווה לשחק כמה שיותר כאשר נכון לעכשיו אני אפתח על הספסל ואני מצפה להשתלב במשחק".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */