יום חמישי, 28.03.2024 שעה 13:08
ליגת העל 23-24
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5626מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
3133-2826הפועל ירושלים7
3048-3126מכבי פ"ת8
2841-2926מכבי נתניה9
2838-2126הפועל חדרה10
2637-2926הפועל ת"א11
2534-3426בית"ר ירושלים12
2242-2026מ.ס אשדוד13
1940-2026הפועל פ"ת14
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

ONE מציג: סיכום הסיבוב הראשון בליגת העל

מאור בוזגלו שסחף את בני-סכנין לצמרת הגבוהה, הוא שחקן הסיבוב של ONE. מי עוד בנבחרת? מי התגלית? איזה שער היה הכי יפה? כנסו ותגלו

|
מסכמים סיבוב ראשון בליגת-העל
מסכמים סיבוב ראשון בליגת-העל
חלפו כבר 11 מחזורים ותם לו הסיבוב הראשון של עונת 2007/08, שמסתמן כאחד היותר הזויים שידע הכדורגל הישראלי בשנים האחרונות ולפי קצב האירועים, נדמה היה כאילו שעברה עונה שלמה.

אם בתחילת העונה מישהו היה בא ואומר לכם שאת רוב הסיבוב הראשון יבלו הפועל ומכבי תל-אביב מתחת לקו האדום, הייתם שולחים אותו לאישפוז, או לפחות צוחקים לו בפנים, אבל עם עובדות אי אפשר להתווכח.

עם אלי כהן על הקווים, הצהובים פתחו את הליגה עם תיקו 1:1 מול אשדוד בבלומפילד, שלאחריו הגיעו 6 הפסדים רצופים, שבסיום הראשון שבהם (3:2 למכבי פ"ת באורווה), המאמן פינה את מקומו לניר לוין. מכבי הצליחה לברוח מהמקום האחרון שאליו נקלעה בזכות ניצחונות על בני-יהודה והרצליה, מה שלא השכיח את פתיחת העונה הגרועה.


והפועל? עם גיא לוזון כמאמן ומהפכה בסגל, גם היא פתחה את העונה עם תיקו (0:0 בנתניה), שאחריו הגיע הפסד 2:1 לבית"ר ירושלים (שעליו נרחיב בהמשך) ו-2 תוצאות תיקו 1:1 מול בני-יהודה וכפ"ס, מה שגרם לאוהדים האדומים לחשוב שהקבוצה שלהם היא הפחות גרועה בעיר, אבל 4 הפסדים רצופים החזירו אותם לקרקע.

ניצחון הליגה הראשון של הפועל הגיע רק במחזור התשיעי ואיזה ניצחון זה היה – 0:1 על מכבי בדרבי, שהחזיר את הצהובים למקום האחרון. לאחר מכן הפסידו האדומים 2:0 למכבי חיפה, ירדו בעצמם למקום ה-12, מה שגרם ללוזון לקחת אחריות ולהתפטר. את מקומו תפסו מאמן הכושר, רון ציבלין, והסקאוט, יוסי אבוקסיס, שפתחו ברגל ימין עם 1:2 על חטאפה באופ"א.


יוסי אבוקסיס במשחק מול חטאפה. פתח ברגל ימין (יופ ציוני)
יוסי אבוקסיס במשחק מול חטאפה. פתח ברגל ימין (יופ ציוני)

המאמן השלישי שכבר לא יסיים את העונה בקבוצה שבה פתח אותה הוא ניצן שירזי, שבני-יהודה שלו גמרה את הסיבוב עמוק בתחתית. אחרי תבוסה של 3:0 לבית"ר בטדי בפתיחת הליגה, הזהובים השיגו 8 נקודות מ-4 המשחקים הבאים ונראה היה שהעסק מתחבר, אלא ש-6 הפסדים רצופים היו יותר מדי עבור המאמן שהחליט לפנות את מקומו, 5 חודשים אחרי שעזב וחזר לבקשת היו"ר, חזי מגן.

גם מכבי חיפה החלה את העונה בצורה גרועה. הירוקים ביצעו מהפיכה קיצונית מדי רגע לפני שהעונה החלה ושילמו על כך ביוקר – לקח זמן לשחקנים של רוני לוי להתחבר וזה עלה להם ב-3 הפסדי ליגה רצופים, אבל מאז ה-0:3 על מכבי ת"א במחזור הרביעי, הם משתפרים ממשחק למשחק ואת הסיבוב הם סיימו עם 3 ניצחונות רצופים ובצמרת הגבוהה.


רנאטו ופאוליניו. הגיעו לחיפה לאחר מחנה האימון
רנאטו ופאוליניו. הגיעו לחיפה לאחר מחנה האימון

מה עוד היה לנו? אשדוד שפתחה את העונה עם 1:1 מול מכבי ת"א וניצחון 0:1 על חיפה, הידרדרה בהמשך בגלל שרשרת הפסדים כולל 6:1 לנתניה ו-5:0 לבית"ר, שהעלו דיבורים על משבר אמון בין השחקנים לאלון חזן. בחלק העליון בית"ר, כצפוי, ברחה לכל הליגה. העולות החדשות, קרית-שמונה ובני-סכנין, הצליחו להתברג בצמרת, כמו גם נתניה והשניה, מכבי פ"ת, שהתגברה על עזיבתו של יוסי מזרחי לאפולון לימאסול הקפריסאית.

משעמם לא היה לנו ב-66 המשחקים שחלפו מתחילת העונה ואחרי סיומו של הסיבוב הראשון, הגיע הזמן לחלק ציוני שליש לקבוצות ולשחקנים שהעבירו לנו את 11 המחזורים הראשונים. התוצאות לפניכם.


טוטו תמוז בורח לליגה. בית"ר בדרך לעוד אליפות (גבע תלם)
טוטו תמוז בורח לליגה. בית"ר בדרך לעוד אליפות (גבע תלם)

נבחרת הסיבוב
ניר דוידוביץ': שוער מכבי חיפה שספג 6 שערים במהלך הסיבוב, קיבל את אפודת השוער של נבחרת הסיבוב לאחר מאבק עיקש עם טברטקו קאלה שגם הוא הוציא 6 כדורים מהרשת ב-11 המחזורים הראשונים. דוידוביץ' היה שותף לפתיחת העונה הגרועה של חיפה וספג שער בכל אחד מ-3 משחקי הליגה הראשונים (הפסדי 1:0 לסכנין, אשדוד ומכבי פ"ת) בצל הדיבורים על חוזה חדש שלא בטוח שהגיע לו. אז השוער הוותיק השתיק את כולם עם יכולת מצוינת, נעל את השער והוציא רק עוד 3 כדורים מהרשת ב-8 המחזורים הבאים.

ציון: 7. הסטטיסטיקה: 11 משחקי ליגה (כולם בהרכב), 6 שערי חובה ו-2 כרטיסים צהובים.

דוידוביץ' במחזור הראשון. מאז הוא ספג רק עוד 5 שערים (עמית מצפה)
דוידוביץ' במחזור הראשון. מאז הוא ספג רק עוד 5 שערים (עמית מצפה)

כריסטיאן אלבארז: שחקן נבחרת צ'ילה, מגן ימני חזק, אגרסיבי ומהיר עם יכולת הגנה גבוהה במצבי אחד על אחד, שהגיע לבית"ר ירושלים בקיץ בהשאלה לעונה אחת מאוניברסידד קאתוליקה. סגר הרמטית את האגף של האלופה ותמך בהתקפה בכל פעם שהיה צריך אותו. מדי פעם הפיוז הדרום-אמריקני קופץ (ברוך דגו מכיר את זה מקרוב), אבל בפן המקצועי מדובר באחד הזרים הטובים שנחתו בישראל. ליצחק שום ולגיורא שפיגל יהיה קשה להשאירו בבירה גם בעונה הבאה.

ציון: 7. הסטטיסטיקה: 11 משחקים (כולם בהרכב), שער ו-3 צהובים.

כריסטיאן אלבארז. אחד הזרים היותר טובים שהגיעו לכאן (גיא בן-זיו)
כריסטיאן אלבארז. אחד הזרים היותר טובים שהגיעו לכאן (גיא בן-זיו)

דקל קינן: בלם מכבי חיפה ייצב את ההגנה הירוקה עם הגעתו של דייגו קרוסה, השכיח את עזיבתו של אריק בנאדו לבית"ר ירושלים וגם תפס מקום של קבע בנבחרת לצדו של טל בן-חיים. והוא רק בן 23. לא הכי מהיר, אבל מחפה על-כך במשחק טוב ואפילו כבש 2 שערים לקראת סיום הסיבוב מול בני-יהודה והפועל ת"א. הסיבה המרכזית לכך שלחיפה יש את ההגנה הטובה בליגה (ביחד עם בית"ר).

ציון: 6.5. הסטטיסטיקה: 11 משחקים (כולם בהרכב), 2 שערים ו-3 צהובים.

דקל קינן. ייצב את הגנת מכבי חיפה (עמית מצפה)
דקל קינן. ייצב את הגנת מכבי חיפה (עמית מצפה)

אריק בנאדו: ההוכחה שלא תמיד הגיל עושה את שלו. בגיל 34 עדיין מצדיק את הכינוי "תחנה אחרונה", הניסיון הבלתי נגמר שלו מחפה על האיטיות וגם על קאלה, שנוטה מדי פעם לצאת מהשער לחפש אטרקציות חדשות למטרת הפגת השיעמום. בנאדו הוא הסיבה המרכזית לכך שתומר בן-יוסף מכיר את הספסל בערך כמו רונאלדיניו בתקופה האחרונה.

ציון: 6.5. הסטטיסטיקה: 11 משחקים (כולם בהרכב) ו-3 צהובים.

אריק בנאדו. משתבח עם השנים (עמית מצפה)
אריק בנאדו. משתבח עם השנים (עמית מצפה)

דדי בן-דיין: עוד שחקן שתפס את חולצת ההרכב לאחר מאבק עיקש, מול פיטר מסיללה – בסופו של דבר הכושר המצוין לאורך הסיבוב כולו הטה את הכף לטובתו של הנתנייתי. מאייש את עמדת המגן השמאלי באחת מחוליות ההגנה הטובות בליגה, תומך בהתקפה בלי סוף, ניחן במשחק ראש טוב והבקיע את שער השוויון ב-1:2 על חיפה. סובל מבעיית "יואב זיו", היחיד שבגללו בן-דיין לא בהרכב הנבחרת.

ציון: 6.5. הסטטיסטיקה: 10 משחקים (כולם בהרכב), 2 שערים, בישול וצהוב.

דדי בן-דיין. כבש 2 שערים בסיבוב הראשון
דדי בן-דיין. כבש 2 שערים בסיבוב הראשון

תמיר כהן: מפליטי מכבי ת"א שפורחים בקבוצות אחרות. הולך ומבסס את עצמו כקשר האחורי הישראלי הכי טוב, השתלט על הקישור של מכבי נתניה אחרי שמזואה אנסומבו עזב להפועל ת"א בקיץ והפגין יכול גבוהה לאורך כל הסיבוב, מה שהקנה לו מקום בנבחרת לקראת סיום קמפיין מוקדמות היורו. על הדרך הוא הספיק לכבוש בחגיגה (1:6) על אשדוד ולבשל שניים נוספים. בקרוב באנגליה.

ציון: 7. הסטטיסטיקה: 11 משחקים (כולם בהרכב), שער, 2 בישולים ו-2 צהובים.

תמיר כהן. לב הקישור של מכבי נתניה
תמיר כהן. לב הקישור של מכבי נתניה

בירם כיאל: הקשר שנבחר לתגלית הסיבוב, השתלט על הקישר המרכזי במכבי חיפה ביחד עם גוסטבו בוקולי, תפס מקום של קבע בהרכב של רוני לוי והוריד לספסל את פאוליניו שהגיע לכרמל כמי שהיה אמור להחזיק את הקישור הדפנסיבי, אבל מזייף עד עתה. כיאל שמשלב משחק הגנה והצטרפות להתקפה, הוא שחקן הרכב בנבחרת הצעירה ואפילו זכה בזימון בכורה לבוגרת.

ציון: 6.5. הסטטיסטיקה: 10 משחקים (8 בהרכב, 2 כמחליף) ו-3 צהובים.

בירם כיאל עם הקהל הירוק. הפך לשחקן הרכב בחיפה (עמית מצפה)
בירם כיאל עם הקהל הירוק. הפך לשחקן הרכב בחיפה (עמית מצפה)

גיז'רמו ישראלביץ': האנרג'ייזר של הפועל כפ"ס מנווט את ההתקפה של הירוקים מהשרון, הוא מהיר כמו שד, בעל יכולת דריבל גבוהה ושותף ליותר משליש משערי הקבוצה (14) בסיבוב הראשון. הקשר הארגנטיני הוא גם האחראי לפתיחת העונה הטובה של כפ"ס שכללה ניצחונות על מכבי פ"ת ומכבי ת"א ותוצאות תיקו עם בני-יהודה והפועל ת"א.

ציון: 7. הסטטיסטיקה: 11 משחקים (כולם בהרכב), 2 שערים, 3 בישולים ו-3 צהובים.

גיז'רמו ישראלביץ'. האנרג'ייזר של כפר-סבא
גיז'רמו ישראלביץ'. האנרג'ייזר של כפר-סבא

מאור בוזגלו: קשר בני-סכנין שנבחר על-ידינו גם לשחקן הסיבוב, עשה השנה קפיצת מדרגה גדולה ולא תמצאו שחקן שהשפיע על קבוצה יותר ממנו במהלך 11 המחזורים הראשונים. אחרי העונה שעברה בהפועל פ"ת שנגמרה בירידה ללאומית, חזר בוזגלו לחיפה, שם רוני לוי ויתר על שירותיו והילד נחת בסכנין. אצל אלישע לוי מציג בוזגלו עונה נהדרת כשהוא מעורב ב-10 מ-13 השערים שכבשה קבוצתו כולל שערי ניצחון מול אשדוד, הפועל ומכבי ת"א ומכבי נתניה. מה עוד אפשר לבקש?

ציון: 8. הסטטיסטיקה: 11 משחקים (כולם בהרכב), 5 שערים ו-5 בישולים.

בוזגלו מהפנט את הכדור. אפילו רמאליו בהלם (עמית מצפה)
בוזגלו מהפנט את הכדור. אפילו רמאליו בהלם (עמית מצפה)

סמואל יבואה: החלוץ הגנאי, רק בן 21 וכבר סוחב על הגב את הפועל כפ"ס. בתחילת העונה לקחו לו את ז'וזה דוארטה לבני-יהודה, אבל הילד לא התרגש והביא לירוקים כבר 10 נקודות במו רגליו עם כיבושים מול מכבי ת"א, הפועל ת"א, הרצליה וצמדים נגד נתניה ואשדוד בדרך ל-7 שערים ב-11 המחזורים הראשונים. נראה שאם יש מישהו שיכול לקחת את תואר מלך השערים מרומולו, זה יבואה.

ציון: 7. הסטטיסטיקה: 11 משחקים (כולם בהרכב), 7 שערים וצהוב.

סמואל יבואה. סוחב את כפ"ס
סמואל יבואה. סוחב את כפ"ס

רומולו מרקס אנטונלי: כשהחלוץ הברזילאי נחת בבית וגן, כולם דבר חשבו כמה זמן הוא יחזיק עד שיחזור לארץ הסמבה כמו טוטו, שוונקי, רמאליו ופינטו שקדמו לו. במשחקים הראשונים הוא לא פתח ולפעמים אפילו לא היה אופציית החילוף הראשונה בהתקפה, אבל יצחק שום ידע מה שהוא עושה, ועוד איך ידע. את הופעת הבכורה בליגה ערך רומולו מול הפועל ת"א במחזור השני, עלה מהספסל בדקה ה-60 ואחרי רבע שעה כבש את הראשון. מאז הגיעו עוד 7 בליגה ועוד 11 בכל המסגרות בדרך לראש טבלת מלך השערים עם 8 כיבושים.

ציון: 7.5. הסטטיסטיקה: 9 משחקים (7 בהרכב, 2 כמחליף), 8 שערים, 2 בישולים וצהוב.

רומולו. מכונת שערים בצהוב-שחור (גיא בן-זיו)
רומולו. מכונת שערים בצהוב-שחור (גיא בן-זיו)

מאמן והפתעת הסיבוב: אלישע לוי ובני-סכנין
המאמן בן ה-50 מונה למאמן בני-סכנין בתחילת העונה שעברה והצליח להחזיר אותה לליגת העל תוך כדי תצוגות של כדורגל התקפי בראשות אוהד קדוסי (שכבש 22 שערים), לירון וילנר (10) ועומר סאני (10). בתחילת העונה הוא איבד את מלך השערים של הקבוצה אחרי שזה סיים את תקופת ההשאלה וחזר למכבי פ"ת.

אבל אלישע פתר את הבעיה ואפילו חיזק את הסגל בשחקן טוב יותר: מאור בוזגלו, שהגיע ממכבי חיפה בהשאלה והצטרף בחוד לשלישייה קטלנית שכללה גם את חמד גנאים ואיליה יבוריאן שבא מקרית-שמונה. בקישור התחזקה סכנין בלוקאש סורמה, עוד שחקן שבא מחיפה, ואט אט הפכה הקבוצה ללהיט של הליגה.


אלישע לוי. מחולל פלאים בבני-סכנין (עמית מצפה)
אלישע לוי. מחולל פלאים בבני-סכנין (עמית מצפה)

סכנין פתחה את העונה עם 0:1 על חיפה בקרית-אליעזר, הצליחה לנצח גם את נתניה וסיימה בתוצאות תיקו עם בית"ר וק"ש, אבל סבלה מחוסר יציבות. לצד תבוסה (3:0) לבני-יהודה הגיעו ניצחונות רצופים על הפועל ת"א, הרצליה ואשדוד, שנתנו את החותמת הסופית על היותה של סכנין קבוצת צמרת ואם מכבי או הפועל ת"א לא יתעוררו בקרוב, לא נראה שהיא תתרחק משם.


צפו בראיון עם אלישע לוי

המאכזבת: הפועל תל-אביב
האדומים פתחו את העונה עם מהפכה אדירה בסגל ועל הקווים. ניר לוין עזב ובמקומו הגיע גיא לוזון שעזב לראשונה את הכוך המשפחתי במכבי פ"ת. שחקני מפתח כמו סלים טועמה, אליניב ברדה, גילי ורמוט, איבזיטו אוגבונה וחאבייר פאס עזבו, בנוסף לשביט אלימלך שהסתכסך עם ההנהלה, וליוסי אבוקסיס, שפרש עם הגעתו של המאמן הצעיר ומונה לסקאוט.


יוסי אבוקסיס. פרש עם הגעתו של לוזון (יופ ציוני)
יוסי אבוקסיס. פרש עם הגעתו של לוזון (יופ ציוני)

את הכסף שנכנס לקופת המועדון מההעברות, ניצלו האדומים כדי לבצע מסע רכש גדולה בקנה מידה ישראלי. בין השאר הגיעו וינסנט אניימה, ליאור אסולין וראובן עובד מבני-יהודה, עידן סרור חזר מהשאלה בהפועל פ"ת מזואה אנסומבו הגיע מנתניה, גבריאל דוס-סנטוס בא מספורט רסיפה הברזילאית והרכש הנוצץ היה 2 שחקנים נוספים מארץ הסמבה - אבדג'י ששיחק עם רומאריו בוואסקו דה-גמא ופאביו ג'וניור, שכבש 7 שערים ב-15 הופעות במדי הסלסאו ונרכש בזמנו על-ידי רומא ב-15 מיליון דולר.


פאביו ג'וניור. פעם הוא היה שווה 15 מיליון דולר (ניר בוקסנבאום)
פאביו ג'וניור. פעם הוא היה שווה 15 מיליון דולר (ניר בוקסנבאום)

הכל נראה מבטיח, אבל בפועל העסק לא דפק. פתאום התגלה שג'וניור לא מצוי בכושר משחק, צצה בעיית חוזה עם סרור, שמנעה ממנו להשתתף באימונים ובמשחקים, ולוזון הבין שמה שהלך בפ"ת, לא הולך בת"א. אם זה לא מספיק, אסולין נאלץ להתמודד עם בעיות אישיות (עליהן נרחיב בהמשך) והתפוצצה פרשת הקזינו, שבה הואשמו רמי דואני, יגאל אנטבי, עובד ואסולין בכך שנעדרו מהמלון שבו שהתה הקבוצה בלילה שלאחר המשחק מול אנדרלכט בגביע אופ"א לטובת הגעה לקזינו.

בהמשך הארבעה התנצלו והוחזרו על-ידי לוזון לאימונים, אבל הפועל עדיין לא הצליחה לעלות על דרך המלך. בסופו של דבר אחרי הפסד 2:0 לחיפה בקרית-אליעזר, החליט המאמן להתפטר ואת מקומו תפסו אבוקסיס ומאמן הכושר, רון ציבלין. כך לא היה אמור להיראות הסיבוב הראשון של הפועל ת"א, שתקווה לעתיד טוב יותר.


גיא לוזון. ההפסד לחיפה היה יותר מדי בשבילו
גיא לוזון. ההפסד לחיפה היה יותר מדי בשבילו

המאכזב: ליאור אסולין
החלוץ בן ה-27 הגיע להפועל ת"א מבני-יהודה עם קצב הבקעה של בין 10 ל-15 שערים בעונה והרגשה שנפתרה לה בעיית החוד האנמי של האדומים, שבלטה בעונה הקודמת עם חוסר היכולת של איבן יוליץ' לשאת בנטל הכיבוש. אלא שהסתבר שרצונות לחוד ומציאות לחוד, ואסולין לא מצא את עצמו במתחם וולפסון.

למרות ההתחלה הקשה, החלוץ קיבל את הקרדיט בהרכב, אבל לא ניצל אותו והחל אט אט לראות את הספסל יותר ויותר מקרוב ולפרקי זמן ממושכים יותר. בחלוף הימים נחשפה פרשת הקזינו וגם הגיעו שמועות על משבר אישי שעבר על אסולין, מה שגרם לו להיעדר ממספר אימונים. הכל הלך הפוך לאסולין והפועל ועד לסיום הסיבוב, הוא עדיין לא הצליח להתחבר לקבוצה. האוהדים האדומים רק יכולים לקוות לעתיד ורוד יותר.

הסטטיסטיקה: 11 משחקים בליגה ובגביע הטוטו (10 בהרכב, 1 כמחליף), שער בטוטו מול בני-יהודה, בישול ו-2 צהובים.


ליאור אסולין. אין לו אפילו שער ליגה אחד במדי הפועל ת"א (ניר בוקסנבאום)
ליאור אסולין. אין לו אפילו שער ליגה אחד במדי הפועל ת"א (ניר בוקסנבאום)

משחק הסיבוב: בית"ר ירושלים מול הפועל תל-אביב
1. מחזור שני, הפועל ת"א – בית"ר ירושלים 2:1: המשחק הגדול הראשון של העונה והטוב ביותר שסיפק לנו הסיבוב הראשון, שבין השאר נזכור ממנו את האגרוף של אלבארז לגבו של דגו, שנעלם מעיני השופט. הקצב היה מטורף והאדומים ששלטו ברוב הדקות, עלו ליתרון בדקה ה-39 משער של ג'וניור מעמדת נבדל אחרי בישול של דגו.

רבע שעה במחצית השניה רומולו עלה מהספסל ואחרי 15 דקות נוספות הבקיע את השוויון בנגיחה אחרי כדור קרן. בדקה ה-79 אסולין נשלח לאחד על אחד מול קאלה, אבל בעט רע לגופו של הקרואטי. בית"ר יצאה למתפרצת שנגמרה בבישול של רומולו ליצחקי, שהשלים את המהפך וקבע את תוצאת הסיום.


ברק יצחקי בניצחון על הפועל ת"א. משחק הסיבוב (ניר בוקסנבאום)
ברק יצחקי בניצחון על הפועל ת"א. משחק הסיבוב (ניר בוקסנבאום)

2. מחזור רביעי, אשדוד – נתניה 6:1: משחק רב שערים באצטדיון הי"א. בדקה השלישית שכטר בעט לקורה וטגה דחק את הריבאונד פנימה בדרך ליתרון, שהחזיק 12 דקות עד שצ'קול מצא את ניר נחום ברחבה והאחרון כבש. שכטר כבש בעצמו את השני של נתניה (48) בזמן ששחקן אשדוד שכב על הדשא.

במקום התפתח עימות בין שחקני הקבוצות, שריקי ניסה לפגוע בשכטר וראה אדום. כאן החלה ההתפרקות: תמיר כהן (59) כבש בבעיטה שטוחה מתוך הרחבה, שכטר השלים צמד (61), ימפולסקי המשיך כדור קרן לרשת (75) וג'ורג'ה בה חתם את התוצאה הסופית.


שחקני מכבי נתניה חוגגים את הניצחון הענק באשדוד
שחקני מכבי נתניה חוגגים את הניצחון הענק באשדוד

3. מחזור רביעי, מכבי ת"א – מכבי חיפה 3:0: הירוקים באים לבלומפילד אחרי 3 הפסדי ליגה רצופים ויוצאים משם עם ניצחון ראשון. פאוליניו הבקיע את הראשון בבעיטה אדירה בדקה ה-42. 22 דקות אחרי ההפסקה עלה יניב קטן מהספסל והחזיר לרוני לוי עם צמד שערים תוך 7 דקות.

4. מחזור 11, בני-סכנין – מכבי ת"א 2:3: הצהובים סגרו את הסיבוב במשחק מוזר בדוחא, שבו הם היו חלשים להחריד, אבל כמעט יצאו עם נקודה. בוזגלו סידר למקומיים יתרון 0:2 כבר אחרי 6 דקות עם בישולים לגנאים ויבוריאן. בדקה ה-66 שבחון הצליח לצמק אחרי כדור קרן, אבל יבוריאן החזיר בישול לבוזגלו אחרי 6 דקות ועומרי רון צימק (78) והיה יכול להשוות, אבל החטיא מול מאיר כהן.


יבוריאן, גנאים וחלאילה חוגגים על חשבון מכבי ת"א בדוחא (עמית מצפה)
יבוריאן, גנאים וחלאילה חוגגים על חשבון מכבי ת"א בדוחא (עמית מצפה)

5. מחזור חמישי, עירוני קרית-שמונה – מכבי ת"א 0:1: הבלאגן במכבי מגיע לשיאים חדשים. בדקה ה-15 דן רומן נפצע ומוחלף בארז מסיקה ש...שוחרר ונשאר לבסוף בקבוצה. אחרי 20 דקות בלו ראה אדום בעקבות עבירה על שטרית.

בדקה ה-59 נמני עלה מהספסל והורחק אחרי דקה בעקבות עבירה שנעשתה כביכול על צ'ירסאווה. חלפו שתי דקות והמקומיים עלו ליתרון משער של אבידור אחרי בישול של אמנגואה, ואם זה לא הספיק אז 5 דקות לסיום הורחק גם שבחון, בצהוב שני. בסיום המשחק הושעה השופט שי שטרית לאחר פרשת גירסאות שונה ולא שפט במשך מספר מחזורים.


נמני רואה את האדום בהפסד לקרית-שמוונה אחרי דקה על המגרש
נמני רואה את האדום בהפסד לקרית-שמוונה אחרי דקה על המגרש

שער הסיבוב: פאוליניו מול מכבי תל-אביב
1. מחזור רביעי, מכבי ת"א – מכבי חיפה 3:0, פאוליניו: ג'ובאני רוסו משאיר את הכדור לפאוליניו שבועט כדור אדיר לחיבורים ולרשת.

2. מחזור 11, בני-יהודה – מכבי נתניה 2:1, אימורו לוקמן: אלירן עטר מקבל את הכדור על סף הרחבה ומוסר אחורה ללוקמן, שבועט מ-20 מטרים טיל שנעצר רק ברשת של שטראובר.

3. מחזור 11, בני-סכנין – מכבי ת"א 2:3, חאמד גנאים: מאור בוזגלו לוקח את הכדור באגף ימין, דוהר לאורך חצי מגרש, עובר בקלות את רמאליו, חולף על-פני מרטינוביץ' ומעביר כדור רוחב, שאותו ממשיך חאמד גנאים למשקוף ופנימה.


פאוליניו ורוני לוי לאחר השער המדהים של הברזילאי
פאוליניו ורוני לוי לאחר השער המדהים של הברזילאי

4. מחזור ראשון, בית"ר ירושלים - בני-יהודה 0:3, מיכאל זנדברג: קשר האלופה פורץ באגף השמאלי, רואה את דלה איינוגבה מחוץ לשערו ובועט מזווית חדה כדור שטוח שעובר את השוער הניגרי.

5. מחזור שלישי, מכבי חיפה – מכבי פ"ת 1:0, עומר גולן: החלוץ לוקח את הכדור ורץ לאורך 40 מטרים בקרית-אליעזר תוך כדי שהוא מנער מעליו את ג'ובאני רוסו, מעביר בין רגליו של דייגו קרוסה ומכניע את ניר דוידוביץ' מתוך הרחבה.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */