יום חמישי, 18.04.2024 שעה 23:13

הפועל נכנעה גם לטוטנהאם, 2:0 בבלומפילד

מחזור שני בשלב הבתים של גביע אופ"א: האדומים כשלו גם מול התרנגולים. קין בדקה ה-26 וברבאטוב בדקה ה-31 כבשו. שיש הורחק בדקה ה-49

|
אניימה ואנסומבו יורדים מאוכזבים מהמגרש הערב (גבע תלם)
אניימה ואנסומבו יורדים מאוכזבים מהמגרש הערב (גבע תלם)
הפועל ת"א רשמה הערב (חמישי) הפסד נוסף בשרשרת הכשלונות המתמשכת שלה, הפעם 2:0 לטוטנהאם האנגלית, במחזור השני בשלב הבתים של גביע אופ"א.

את ההפסד ראו כ-6000 צופים בלבד בעקבות החרם שהטילו אוהדי הקבוצה על המשחק, שמחירי כרטיסיו היו גבוהים מדי לטענתם. זה היה ההפסד השני של האדומים במפעל והשביעי ברציפות בסה"כ.

ביום ראשון יפגשו האדומים וגיא לוזון את היריבה העירונית בדרבי התל אביבי ואם הם לא יראו שינוי קיצוני ביכולת ובלחימה, הם יירדו עם הפסד גם שם.

דווקא לאחר פתיחה לא רעה של האדומים, העלה רובי קין בדקה ה-26 את האנגלים ליתרון מבישול של מלבראנק. כעבור 5 דקות שוב היה זה מלבראנק שבישל הפעם לברבאטוב, שנגח מקרוב וחתם את תוצאת המשחק.

במחצית השניה המשחק התנהל על מי מנוחות ונראה היה כי ראשם של האדומים ומאמנם נמצא כבר בדרבי ביום ראשון. על ספסל הקבוצה ישבו הערב שחקני "פרשת הקזינו": ראובן עובד, רמי דואני ויגאל אנטבי, שאף שותף במשחק. ליאור אסולין נעדר מהסגל.


הקהל האדום המועט שהגיע למשחק (גבע תלם)
הקהל האדום המועט שהגיע למשחק (גבע תלם)

מחצית ראשונה
המשחק נפתח עם לחץ קל של האנגלים, אך דווקא הפועל היתה זו שהגיעה ראשונה להזדמנות. זה קרה בדקה ה-5, כשנאתכו העביר כדור לטוב לפאביו ג'וניור בתוך הרחבה, אך החלוץ הברזילאי בעט כדור חלש ולא מדוייק.

כעבור 3 דקות עוד מצב טוב לאדומים. גל שיש הרים כדור טוב לרחבה, שהגיע בסופו של דבר לאנסומבו. הקשר מצא את נאתכו, שבעט כדור שטוח וחד שחמק סנטימטרים ספורים מקורת שערו של רובינסון.


וואליד באדיר מול טוטנהאם (גבע תלם)
וואליד באדיר מול טוטנהאם (גבע תלם)

בדקה ה-9 מצב ראשון טוב לטוטנהאם. צ'ימבונדה נותר לבדו באגף ימין וניסה להעביר כדור רוחב לקין וברבאטוב שחיכו לכדור, אך הגנת הפועל הרחיקה היטב. כעבור שבע דקות ניסה ברבאטוב את מזלו ממרחק, אך בעט מחוץ למסגרת.

בדקה ה-18 שוב היה זה נאתכו, שפתח טוב מאוד את המשחק, וניסה לסכן את השער האנגלי, הפעם בבעיטה מ-18 מטרים. רובינסון היה במקום וקלט.


אוהד אנגלי מרוצה אוכל נקניקייה בבלומפילד (גבע תלם)
אוהד אנגלי מרוצה אוכל נקניקייה בבלומפילד (גבע תלם)

דקה 26 - 0:1 לטוטנהאם: לאחר פתיחה פושרת, הצליחו הלונדונים לעלות ליתרון. מלבראנק התנהל באין מפריע באגף שמאל והרים כדור למרכז הרחבה. רובי קין נותר חופשי ללא כיסוי של ההגנה האדומה, ובעט כדור חזק מהאויר. אניימה נותר חסר אונים וראה את הכדור מפרפר בפינה הימנית של השער שלו בתוך הרשת.

דקה 31 - 0:2 לטוטנהאם: האדומים של לוזון עוד לא הספיקו להתאושש מהראשון וכבר ספגו את השני. שוב היה זה מלבראנק שנותר חופשי באגף שמאל ברחבה. הקשר הגביה עוד כדור למרכז הרחב והפעם היה במקום ברבאטוב, כדי לנגוח מ-10 מטרים לאותה פינה בדיוק ופנימה. האדומים שוב מגלים סימני שבירה מהירים.


שחקני טוטנהאם חוגגים בבלומפילד (גבע תלם)
שחקני טוטנהאם חוגגים בבלומפילד (גבע תלם)

האדומים נעלמו לגמרי מהמגרש ובדקה ה-38 כמעט עוד שער לאנגלים. ברבאטוב שעט לתוך הרחבה ובעט מ-7 מטרים. אניימה היה הפעם במקום והדף, אך רובי קין הגיע כדור ובעט מקרוב מול שער חצי חשוף. הכדור עשה דרכו לשער, אך היד של דוס סנטוס היתה במקום והכדור נהדף לקרן. השופט סימן להמשיך וקיפח את האנגלים, שהיו ראויים לפנדל.

בדקה ה-42 עוד הזדמנות לטוטנהאם. כדור חופשי הוגבה לרחבה וצ'ימבונדה הגיע ראשון ונגח טוב כדור שחמק מעל קורת שערו של אניימה.


פאביו ג'וניור מאוכזב (גבע תלם)
פאביו ג'וניור מאוכזב (גבע תלם)

מחצית שניה
עם פתיחת המחצית השניה ביצע גיא לוזון שני חילופים, כשהכניס למגרש את עמאר מנצור ואבדג'י, במקומם של בקשי ואבוטבול. בדקה ה-48 כמעט הצליח ברוך דגו להפתיע את רובינסון עם כדור אלכסוני מ-18 מטרים, שחמק סמוך לקורת שערו של האנגלי.

כעבור דקה ביצע גל שיש עבירה לא אחראית מאחור וקיבל את הכרטיס הצהוב השני. השחקן הצעיר הותיר את הקבוצה עם 10 שחקנים עד לסיום.


פאביו ג'וניור מנסה להגיע לכדור (גבע תלם)
פאביו ג'וניור מנסה להגיע לכדור (גבע תלם)

טוטנהאם המשיכה לשלוט במרכז השדה, כשנראה שהראש של האדומים נמצא כבר בדרבי ביום ראשון. בדקה ה-59 הצליחה הפועל להגיע לחצי הזדמנות, כשג'וניור בעט מזוית קשה לרשת החיצונית.

גם האנגלים נרדמו קצת בהשפעת המארחים, עד שרובי קין הגיע למצב טוב בדקה ה-65, אך בעט החוצה מ-12 מטרים. כעבור 8 דקות היה לנון פנוי באגף ימין. הקשר העביר כדור רוחב טוב, אך אניימה הקדים את בנט ומנע עוד שער.


גיא לוזון מאוכזב, הערב (גבע תלם)
גיא לוזון מאוכזב, הערב (גבע תלם)

בדקה ה-78 הכניס נאתכו כדור חכם לג'וניור. החלוץ היה צריך לעבור את רובינסון ולהבקיע, אך איפשר לשוער להדוף את הכדור מרגליו.

האדומים עוד ניסו לתקוף ולהפתיע את טוטנהאם, אך בדקה ה-88 ניצלו מספיגת שער נוסף כשבנט כבר עבר את אניימה, אך מול שער ריק גילגל את הכדור לקורה. בסיום - הפסד נוסף לאדומים.


צפו בתגובות להפסד הפועל ת"א מול טוטנהאם

הפועל ת"א: וינסנט אניימה, ליאור בקשי (עמאר מנצור, 46), טל חן, גבריאל דוס סנטוס, גל שיש, שי אבוטבול (אבדגי', 46), מזואה אנסומבו, ברוך דגו (יגאל אנטבי, 58), ביבראס נאתכו, וואליד באדיר ופאביו ג'וניור.

טוטנהאם: פול רובינסון, סטאלטרי, יאנג-פיו לי, מייקל דוסון, צ'ימבונדה, ארון לנון, ג'רמיין ג'נאס (קווין בואטנג, 69), דידייה זוקורה, סטיד מלבראנק (ג'רמיין דפו, 56), דמיטאר ברבטוב ורובי קין (דארן בנט, 69).

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */