יום שבת, 20.04.2024 שעה 01:17
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

מיטרוביץ': הקיץ האחרון חיזק אותי, עובד קשה

קשר מכבי ת"א, שהשתלט על מרכז המגרש ב-1:3 על מכבי חיפה, התייחס למשחקו הטוב העונה: "עושה מה שהמאמן מבקש". גארסיה בספק לדרבי. צפו בתקציר

|
ניקולה מיטרוביץ´ (רדאד ג`בארה)
ניקולה מיטרוביץ´ (רדאד ג`בארה)

בעונה שעברה מכבי תל אביב הפסידה בווסרמיל 3:2 להפועל באר שבע והמשיכה משם לרצף של 22 משחקים ללא הפסד. גם בעונה שלפני כן היא התאוששה מהפסד בב"ש עם שלושה ניצחונות רצופים, אז כנראה שהפסדים בווסרמיל עושים טוב לאלופת המדינה.

הצהובים החלו אמש (שני) מה שיכול להיות רצף חדש עם 1:3 מהדהד על מכבי חיפה. הקלאסיקו הישראלי לא אכזב. ארבעה שערים, שני אדומים, פנדל, יציעים מלאים, אין ספור מצבים וכדורגל מהנה לעין. ומכבי ת"א מצידה, סתמה פיות.

באופן אירוני משהו, מכבי גם יצאה יותר מודאגת מהניצחון הזה על הירוקים מאשר לאחר אותו הפסד בב"ש. החניכים של פאקו אייסטרן אומנם ניצחו 1:3 את מי שאמורה להיות היריבה המרכזית שלהם על התואר, אבל המשחק הותיר לא מעט מדברים שדורשים תיקון.

למרות שפתח עם שלושה קשרים במרכז השדה, פאקו לא הצליח להשיג שליטה בכדור ועד ההרחקה של משומר, החיפאים הגיעו לארבעה מצבים מעולים, שרק במזל גדול לא הפכו לשער. גם בעשרה שחקנים ובפיגור, חיפה חזרה, הרבה בגלל שמכבי החזירה אותה למשחק, ובצוות המקצועי לא היו מרוצים מהמשחק במרכז השדה ומהפערים הגדולים שהיו בין הקישור לבין הבלמים ובקרב הצוות היו טענות רבות על הנעת הכדור הלקויה של הקבוצה.

מכבי ת"א מנצחת 1:3 את חיפה

למרות כל זאת, כמו שאמר אחד מאנשי הצוות במכבי בסיום, "תמיד כיף לתקן דברים אחרי שאתה מנצח את מכבי חיפה". במכבי שפעו מחמאות לניקולה מיטרוביץ', שרשם ככל הנראה את משחקו הטוב ביותר בצהוב ובכדורי אומן פשוט פירק את הגנת מכבי חיפה פעם אחר פעם וניצל את התנועה הנהדרת לעומק שעשו ערן זהבי וטל בן חיים.

השניים האחרונים, גיבורי הערב, גרפו קומפלימנטים גם כן. זהבי ניער מעליו את הביקורות של השבוע האחרון אחרי משחקי הנבחרת ובקבוצה פרגנו: "הוא פשוט ווינר, היה ברור שבסוף הכדור ייכנס לו היום". בן חיים מצידו המשיך את פתיחת העונה הנהדרת שלו: "הוא לא רק מהאיומים הכי גדולים שיש למכבי להציע, הוא גם כזה בנבחרת ישראל וראינו את זה. הוא מסוכן מאוד וכשהמגן רואה אותו מגיע הוא תמיד חושש", החמיא פאקו אייסטרן למספר 11 בצהוב.

אייסטרן: היה מאמץ טוב של השחקנים

במכבי היו מרוצים גם מכך שעדן בן בסט, שנכנס כמחליף, מצא את הרשת לראשונה העונה בליגה, אבל בגזרת החלוצים של הקבוצה, לא הכל עובר חלק. היה זה משחק שני ברציפות שראדה פריצה לא היה בסגל. למפגש בווסרמיל אישרו לו הצהובים שלא להגיע, אמש מאידך הוא ישב ביציע מעל הספסל כשלצידו ילדיו אשר ניצלו את החופש מהלימודים בשבדיה כדי להגיע ולבקר.

מספר שחקנים בצהוב הופתעו מאוד מכך שפריצה שוב לא היה בסגל, ואחד מהם אמר: "זה היה מאוד מוזר שהוא לא היה ב-18, חלק מאיתנו בכלל היינו בטוחים שהוא יפתח". אייסטרן מצידו הדף את הניסיונות להצביע כי מדובר במשהו מגמתי מצידו: "השבוע ראדה היה מאוכזב, בשבוע שעבר גם, אבל אולי בשבוע הבא הוא לא יהיה מאוכזב ושחקן אחר יישאר בחוץ. אי אפשר לדעת".

שחקני מכבי ת&qout;א חוגגים (רדאד ג´בארה)
שחקני מכבי ת"א חוגגים (רדאד ג´בארה)
 

"אולי אני צריך לבקש מההתאחדות לרשום 20 שחקנים בטופס. זה אולי הפתרון היחיד. כי השבוע לא היה אף שחקן שהגיע לו להישאר מחוץ ל-18 אבל הייתה לי מגבלה של 18 ולכן הייתי צריך לבחור. הוא שחקן נהדר, מחוייב, מקצוען, הוא נותן תמיד 100 אחוז אבל הייתי צריך לקחת החלטה", המשיך פאקו בנוגע לחלוץ השבדי.

גם נוסא איגייבור שוב לא שותף במשחק ליגה וממש לא אהב את העובדה שנקרא בחזרה לספסל והבין שלא ייכנס כמחליף. פריצה מצידו, לבטח ישמח לקאמבק מוצלח כפי שביצע חברו הטוב, ניקולה מיטרוביץ', ללא ספק אחד מהסיפורים הגדולים של העונה הזאת. "אני חושב שעד עכשיו זה המשחק הכי טוב שלי העונה", אמר הקשר מיטרוביץ' שבלט מעל כולם בחוליית הקישור הצהוב. "אני מקווה שיהיו משחקים טובים יותר שלי. מה שהיה בקיץ זה העבר, זה חיזק אותי מנטלית מאוד וזה מה שאני לוקח מהקיץ הזה, עכשיו אני ממשיך לעבוד קשה בשביל ההווה וגם בשביל העתיד. אני מרגיש טוב מאוד בסגל של מכבי כרגע".

בן בסט חוגג. שער אדיר (רדאד ג´בארה)
בן בסט חוגג. שער אדיר (רדאד ג´בארה)
 

"חיפה קבוצה טובה מאוד, אבל היה לנו מזל שהם ספגו את הכרטיס האדום כי אח"כ שלטנו ברוב הזמן והשגנו את הניצחון", המשיך מיטרוביץ' שהתייחס גם לביקורת של המאמן על תפקוד חוליית הקישור. "אני חושב שהיו רגעים שבהם לא שלטנו במשחק, אבל ברוב הזמן כן היינו עדיפים והיו לנו המון מצבי הבקעה שאם היינו מנצלים יותר, היינו מנצחים בתוצאה גבוהה יותר".

מיטרוביץ' נשאל האם הוא מרגיש שמקומו ב-11 מובטח בעקבות הופעתו המוצלחת והשיב: "ממש לא, אני מנסה לתת את הכל באימונים ובמשחקים ולבצע את כל מה שהמאמן מבקש ממני". על כך ששיחק שוב עם עוד שני קשרים לצידו אמר: "מבחינתי זה לא משנה. אם מהראן משחק, או גל, זה לא משנה עבורי". "אני תמיד מנסה לעשות מה שהמאמן רוצה ממני. פאולו ביקש ממני אשתקד יותר דברים דפנסיביים. פאקו מבקש ממני דברים אחרים לגמרי ואני תמיד מנסה לעמוד בציפיות ובמשימות", המשיך. "אני חושב שיש לנו קבוצה טובה, גם בעונה שעברה היינו חזקים, אבל עכשיו צריך להמשיך ולהראות מה שאנחנו יודעים על המגרש ולהמשיך לעבוד קשה".

קרלוס גארסיה. בספק לדרבי (רדאד ג´בארה)
קרלוס גארסיה. בספק לדרבי (רדאד ג´בארה)
 

הבשורות הפחות טובות מהמשחק הזה באו מכיוונו של הבלם הספרדי, קרלוס גארסיה, שקיים חשש כי קרע את שריר הירך האחורי. הבלם סימן ואמר לאנשי הצוות הרפואי כי הוא מרגיש לא טוב לגבי הפציעה לאחר שסחב שם מתיחה קלה מזה מספר שבועות. גארסיה יעבור בדיקה כדי לגלות מה רמת הפגיעה (מתיחה או קרע) וכרגע קיים ספק גדול לגבי שיתופו בדרבי התל אביבי.

במכבי יכולים מאידך להתנחם מכך שדור פרץ הצעיר, שנכנס כמחליף בחצי השני, היה נהדר בעמדת הבלם ויוכל למלא את מקומו במקרה הצורך במשחק הקרוב נגד הפועל עכו, בהתאם גם להחלמתם של שחקני ההגנה הוותיקים - יואב זיו ויובל שפונגין.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */